onsdag 6 april 2011

Idag blir det Kurs.....

Då va det Torsdag igen.. :-) Då är det dags att åka på kurs med hundarna... Ska bli kul hoppas att regnet håller sig bort bara... Igår skulle jag anmält dem på lite utställningar men jag ´började pilla med att fixa dem en blogg där man kan få skriva om dem utan att någon blir irriterad eller måste lägga spydiga kommentarer att man skriver om något som ligger en varmt om hjärtat.... Igår va oxå den dagen som ett nytt liv startar. Jag sa upp mig o ska byta jobb Ghhhhaaaa vad har jag gjort?? Men jag tror att det kommer att bli bra.!!! Ska bli skönt att slippa gå  i svarta arbetsbyxor i herrmodell som hänger som en trasa på kroppen!!!  Men ikväll blir det en kväll i  Hundarnas tecken :-)) O Aksa som är så duktig har ändrat sig mkt när vi är ute nu det är kul o se, själv har jag fått den lilla kängrun som är mer i luften än på marken o hon testar sina tänder i både armar o ben:-) Men nu ska vi ser hur det går i kväll, håll tummarna... Kram på er alla.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar