fredag 30 mars 2012

Äntligen helg....

Ja då va det fredag igen....
Veckan som varit har gått i en rasande fart... Jag jobbar fortfarande bara 50% vilket känns ok, men smärtan i armarna på nätterna är en plåga. Kommer ev att få göra om operationen i vänster arm, förmodligen ligger det gojs kvar som trycker på nerven mitt i armbågen.... Känns sådär.

Imorgon ska jag försöka få ihop lite bullar till träffen på söndag. Även göra några sockerkakor då jag märkt att vi köpt väldigt mkt ägg.... Imorgon kommer dagen gå i hundarnas tecken likaså på söndag... Vädret hoppas vi blir bra då vi kommer vara ute mkt... Ska oxå hinna fixa till öronen på hundarna pälsen växer som ogräs....

Ska oxå planera in så att vi snart kan få gräsmatta istället för jordåker... Pappa har lovat att komma med sin maskin o hjälpa oss, ska bli skönt o få det gjort... Koppeltvång på hundarna tills de är så bra att den håller...

Varit på ge-kås idag o inhandlat massa bra att ha saker... Carina satte dock griller i huvudet på mig... Så nu är jag mer valpsjuk än innan... Får väl se hur det blir...

Nä nu ska jag se om jag kan få någon timmes sömn innan det är dax att gå upp o baka :-)

Ha det bra Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar